« terug naar vorige pagina

Wat kan ik doen om de wachtrij aan de telefoon te verkorten?

Het is op dit moment erg druk aan de telefoon. We zijn blij dat ons assistententeam weer op sterkte is, maar er bellen op dit moment veel meer mensen dan voor de coronacrisis. Houdt u dus rekening met een lange wachttijd aan de telefoon. 

Geen zin om te wachten?

Check uw klacht in de app ‘Moet ik naar de dokter.nl‘.

Dat is een betrouwbare app, die op basis van uw klachten, uw leeftijd en uw geslacht kan vaststellen of u naar de dokter moet, of dat u het nog even aan kunt kijken. De vragen van de app zijn gebaseerd op de huidige medische standaarden en protocollen. 

 

 

Kijk op Thuisarts.nl om meer informatie over uw klachten te krijgen.

Vaak kunt u zelf al een aantal dingen doen, om uw klachten op te lossen. Thuisarts is ook beschikbaar in het Engels: https://gpinfo.nl/

 

 

 

Kan uw afspraak even wachten? Plan dan zelf uw afspraak online in via Mijngezondheid.net.

Of stel uw vraag online aan de huisarts, de praktijkondersteuner of aan de assistente via Mijngezondheid.net. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 48 uur te beantwoorden, maar heel vaak lukt dat ook al dezelfde dag.

 

 

Op deze manier bent u sneller geholpen en wordt de wachttijd aan de telefoon wat korter.